menu

ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

ΠΑΡΑΚΑΛΩ , ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΧΟΡΤΌΠΙΤΑ ΧΩΡΙΣ ΤΥΡΙ.


   Σήμερα, πήγα στον φούρνο της γειτονιάς μου και ζήτησα από την υπάλληλο ΜΙΑ ΧΟΡΤΟΠΙΤΑ ΧΩΡΙΣ ΤΥΡΙ.
- Δεν έχω νηστίσιμη χορτόπιτα, πάτερ μου, απάντησε η υπάλληλος. 
- Μα παιδί μου, είναι περίοδος νηστείας. Δεν πρέπει να υπολογίσετε και τους πελάτες σας που νηστεύουν;
- Σας πληροφορώ, πάτερ μου, πως όσες φορές είχαμε νηστίσιμα δεν τα αγόραζε κανείς.. Μας έμειναν στο ράφι απούλητα. 
- Λυπάμαι.
- Τι νηστεία είναι αυτή αφού είναι Πέμπτη;
- Η Ορθόδοξοι χριστιανοί την περίοδο αυτή - από την Δευτέρα μετά την Κυριακή των Αγ. Πάντων 
και μέχρι τις 29 Ιουνίου (Μνήμη των Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου) νηστεύουν και ετοιμάζονται πνευματικά για να εορτάσουν θεάρεστα την μνήμη των Αγίων ενδόξων και πρωτοκορυφαίων Αποστόλων. 
- Ποιος τα εφαρμόζει σήμερα όλα αυτά;
- Δυστυχώς, οι περισσότεροι νεοέλληνες, δεν τηρούν καμία νηστεία, διότι αγνοούν την σημασία της και τα σπουδαία αποτελέσματά της στην καθημερινή μας ζωή. Δεν τους ενδιαφέρει ποιό είναι το θέλημα του Θεού. Αλλά μήπως είναι μόνο αυτό! Το σημαντικό, παιδί μου,  είναι πως ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΘΟΣ σωτηρίας, ούτε μετάνοια. Το ενδιαφέρον των πολλών επικεντρώνεται μόνο στην ύλη. Αλλά θα έρθει η προσωπική κρίσιμη ώρα για τον καθένα μας κι εκεί θα ξυπνήσει η περιφρονημένη συνείδησή μας και θα μας μαστιγώνει με τις ενοχές και τους φοβερούς λογισμούς που δεν παλεύονται με το τίποτα να δεν έχεις τη Χάρη του Θεού. 

▣ Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου