menu

ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015

"ΜΗΝ ΤΑΡΑΖΕΤΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ..." (Ο Κύριος)

Σήμερα το πρωί, κάθισα στο μπαλκόνι του σπιτιού μου για να μελετήσω λίγα εδάφια της Καινής Διαθήκης. Είναι μια ευλογημένη συνήθεια, αλλά και μια μεγάλη ανάγκη, που με βοηθά πνευματικά. Ο λόγος του Θεού γαληνεύει τη ψυχή μου. Νοιώθω πως με διδάσκει ο Ίδιος ο Κύριος. Εισπράττω παρηγοριά, ειρήνη και χαρά. Ταυτόχρονα, ανοίγονται νέοι πνευματικοί ορίζοντες εντός μου. Αλλάζει ολόκληρο το γκρίζο σκηνικό της ψυχής μου.

Ήμουν ταραγμένος - από διάφορες υποθέσεις της καθημερινότητας - και περίμενα την εξ ύψους παρηγορία. Άνοιξα το κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο και διάβασα τον 1ο στίχο του 14ου κεφαλαίου. Ο Χριστός βρίσκεται με τους μαθητές Του γύρω από το τραπέζι του Μυστικού Δείπνου - και συντρώγει για τελευταία φορά μαζί τους, πριν τον σταυρικό Του θάνατο. Τους ενημερώνει δε για όλα όσα θα συμβούν εκείνη την νύκτα - με τη σύλληψή Του κ.λ.π. - και αφήνει τις τελευταίες Του εντολές. Οι μαθητές ακούγοντας τον Διδάσκαλο άρχισαν να ανησυχούν. Ταράχτηκε η ψυχή τους και άρχισαν να αγωνιούν.

Και ο καρδιογνώστης Κύριος τους είπε μια φράση που ισχύει και για όλους τους πιστούς. "ΜΗ ΤΑΡΑΣΣΕΣΘΩ ΥΜΩΝ Η ΚΑΡΔΙΑ. ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΚΑΙ ΕΙΣ ΕΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ..." Θέλει να μας πει το εξής: "Μην ταράζεται η καρδιά σας. Να έχετε πίστη (εμπιστοσύνη) στο Θεό και σε μένα" (Ιωαν. 14,1).

Έκλεισα για λίγο τα μάτια μου και σκεπτόμουνα αυτούς τους λόγους. Πέρασαν από νου μου πολλά από την καθημερινή μας ζωή και είπα στον εαυτό μου: "Οι περισσότεροι άνθρωποι είμαστε ταραγμένοι από πολλές αιτίες. Τα προβλήματα της ζωής, η πολιτική αβεβαιότητα, η φτώχια, η έλλειψη εργασίας, η ασθένεια και τόσα άλλα μας πνίγουν. Πολλοί χάσαμε τη χαρά και την ειρήνη, διότι στηριχθήκαμε στις δικές μας δυνάμεις, εμπιστευτήκαμε κάποιους ανθρώπους, ξεχάσαμε τον παράγοντα Θεό και βιώνουμε τα αποτελέσματα των κακών επιλογών μας".

Τελικά, είπα στον εαυτό μου: "μια είναι η λύση: να επιστρέψουμε στο δρόμο του Θεού. Άλλωστε, Εκείνος το είπε: "ΕΓΩ ΕΙΜΙ Η ΟΔΟΣ, Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ" (Ιωαν. 14,6)".

Αυτή, φίλοι μου, είναι η λύση και η διέξοδος όλων των ανθρώπων. Δεν πρέπει να ταράζεται η ψυχή μας από τις φουρτούνες της ζωής. Όποιος έχει στη ζωή του Κυβερνήτη το Χριστό, ζει ειρηνικά. Έχει εμπιστοσύνη απόλυτη στο Θεό, ο οποίος γνωρίζει τα πάντα και παρακολουθεί με ενδιαφέρον τον καθημερινό μας αγώνα.

ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑΡΑΖΕΤΑΙ Η ΨΥΧΗ ΜΑΣ για κανένα λόγο.  Εκείνος - ο Χριστός, ο Πλάστης και Δημιουργός - το είπε: " ΜΗ ΤΑΡΑΣΣΕΣΘΩ ΥΜΩΝ Η ΚΑΡΔΙΑ. ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΚΑΙ ΕΙΣ ΕΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ..."

Όποιοι τον ακολουθούμε με πιστότητα και συνέπεια δεν θα ταράζεται η ψυχή μας.
Όταν δεν είμαστε συνδεδεμένοι με την πηγή της ειρήνης, τον Χριστό, τότε...
  • Να, λοιπόν, γιατί έχει επικρατήσει η κατάθλιψη και η μελαγχολία!
  • Να, γιατί πολλοί δεν έχουμε διάθεση για ζωή!
  • Να, γιατί μας λείπει η ειρήνη και η χαρά!
  • Να, γιατί πολλοί αυτοκτονούν!
  • Να, γιατί διαλύονται πολλές οικογένειες!
  • Να, γιατί δεν επικοινωνούμε ειρηνικά!
  • ΝΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ Η ΤΑΡΑΧΗ!!!
ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ Ν' ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΑΝ ΚΑΛΕΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ!
π. Υάκινθος

▣ Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου