menu

ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2017

ΕΝΑ ΘΑΥΜΑΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟΥΔΆΚΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΎ

Ένα συμβάν που μου συνέβηκε και μένα με το σταυρουδάκι του 5 χρόνου παιδιού μου πριν λίγους μήνες. Ήμασταν στη θάλασσα μαζί με τον γιο μου σε μια παραλία στη Λεμεσό. Ο γιος μου είχε απάνω στον λαιμό του ένα χρυσό σταυρουδάκι της βάφτισης. Λέω κι εγώ να του το βγάλω μπας και χαθεί το σταυρουδάκι στη θάλασσα. Το έβαλα στη τσάντα του. Όταν πήγαμε σπίτι ξεχάστηκε το σταυρουδάκι για τρεις μέρες. Όταν το θυμήθηκε η γυναίκα μου με ρώτησε που είναι το………;;
Τις λέω τελευταία φορά που το είδα ήταν στη θάλασσα, το έβγαλα και το έβαλα στη τσάντα του παιδιού. Τσεκάρει άφαντο σταυρουδάκι. Η γυναίκα μου έβαλε τα κλάματα. Μου λέει δεν γίνεται πρέπει οπωσδήποτε να το βρούμε. Τι να σας πω μέχρι και μέσα στο ψυγείο το ψάχναμε για ώρες. Τίποτα όμως!Μου λέει θα τάξω μια πίτα στον Άγιο Φανούριο που έχει και αύριο την γιορτή του.
Εν τω μεταξύ το παιδάκι είχε ήδη κοιμηθεί στο δωμάτιό του και γύρω στις 11 το βράδυ πήγε η γυναίκα μου να το κοιτάξει! Έρχεται κάτω κλαμένη και κρατάει το σταυρουδάκι του παιδιού. Που το βρήκες της λέω? Ήταν πάνω στο κομοδίνο του μωρού δίπλα από το κρεβάτι του.
Της λέω αποκλείεται το τσέκαρα εγώ το κομοδίνο όχι μόνο από πάνω, αλλά και μέσα! Πως βρέθηκε από πάνω? Δίπλα από το σταυρουδάκι, πάνω στο κομοδίνο έχουμε πάντα μια εικόνα του Αγίου Λουκά του ιατρού και το σταυρουδάκι ήταν δίπλα! Δεν το πιστεύαμε στα μάτια μας! Την επόμενη το πρωί πήγαμε στη εκκλησία του Αγίου Φανουρίου εγώ και το παιδάκι να προσκυνήσουμε. Ως συνήθως δεν προλαβαίνω να κοιτάω τις εικόνες που προσκυνώ γιατί έχει πάρα πολύ κόσμο.
Ξεκινήσαμε, λοιπόν, να προσκυνούμε βιαστικά και προς το τέλος τραβάω λίγο πίσω να δω την εικόνα που προσκύνησα έτσι από ένστικτο δεν ξέρω γιατί! Τι να πω δεν εξηγείται! Ήταν η εικόνα του Αγίου Λουκά του ιατρού και ακριβώς δίπλα η εικόνα του Αγίου Φανουρίου. Καταλαβαίνετε πως είχα νοιώσει εκείνη τη στιγμή! Δεν μπορούσα να σταθώ στα πόδια μου από τη συγκίνηση. Πραγματικό Θαύμα.
Σταύρος από Κύπρο

πηγή: http://www.pentapostagma.gr

▣ Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου